כרטיס ביקור תבנית

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כדי ליצור כרטיס ביקור איכותי אתם צריכים ללמוד הכל על כרטיס ביקור תבנית. מדובר על תבנית מסוימת דרכה אנחנו יכולים ליצור אינטראקציה נכונה עם הלקוח. יש תבניות שונות בהן נוכל לבחור אבל יש להתמקד בבסיס. החיצוניות לא חשובה פחות מאשר התבנית, אבל ברגע בו גם התבנית נכונה וגם החיצוניות (העיצוב), אנחנו יכולים להגיע להישגים שיווקיים אדירים עם כרטיסי הביקור שלנו.

כרטיס ביקור תבנית – כרטיס דיגיטלי לעומת מודפס?

בתור התחלה, אתם צריכים להחליט האם אתם מוכנים לבחור בכרטיס ביקור דיגיטלי או בכרטיס ביקור מודפס. לכל צד יש יתרונות, עם זאת הבחירה הנפוצה יותר היום היא בחירה בכרטיס ביקור דיגיטלי. כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לנו להפיץ את כרטיס הביקור שלנו בצורה יותר המונית ללא צורך בתשלום נוסף מלבד ליצירת הכרטיס עצמו. כמו כן, כאשר אנחנו מדברים על הפחתה בזיהום הסביבה, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הבחירה הנכונה. אם בכל זאת אתם רוצים לבחור בכרטיס ביקור מודפס עליכם לקחת בחשבון שאתם חייבים ליצור כרטיס ביקור איכותי. תוכלו לצפות את כרטיס הביקור עם לכה, ליצור עיצובים שונים וכן הלאה.  

מה החשיבות של שמירה על כרטיס ביקור תבנית?

התבנית צריכה לכלול מספר פרטים. הדבר הראשון הוא הלוגו של העסק שלכם, אמצעי הזיהויהתבנית של  כרטיס הביקור צריכה לכלול מספר פרטים. הדבר הראשון הוא הלוגו של העסק שלכם, אמצעי הזיהוי שלכם. שלכם. תוכלו שהלוגו שלכם יהיה כחלק משם העסק שמופיע בחלק העליון של הכרטיס או באחד מצדדיו העליונים, תוכלו לבחור שהלוגו יהיה ברקע וכן הלאה. כרטיס ביקור חייב לכלול לוגו, לא חייב בל מאוד רצוי. לאחר מכן עליכם להוסיף את שם העסק אם אינו כלול בלוגו. הפרטים הבאים שאתם רוצים להוסיף הם אמצעי תקשורת, איך הלקוח יכול לפנות לשירות הלקוחות שלכם. היתרון של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא שאמצעי הקישור שלכם הם למעשה קישורים שיכולים בלחיצה להוביל את הלקוח שלכם לבית העסק, למספר הטלפון שלכם, לשליחת מייל, רשתות חברתיות וכן הלאה. 

השלב הבא הוא מעט טריקי, אתם צריכים להוסיף תוכן בו אתם מספרים בעצם על העסק שלכם, מה אתם מציעים ללקוח. ככל שתחשבו הרבה יותר תוכן ככה הלקוח יאבד את זה מהר יותר. עליכם לחשוב על הדרך הממוקדת ביותר לפנות אל הלקוח עם השירות שלכם. המטרה היא שאתם תיצרו עניין אצל הלקוח והוא ירצה להגיע לאתר הבית שלכם, שם כל התוכן יהיה בצורה יותר רחבה. 

כרטיס ביקור תבנית – עלויות

כרטיס ביקור תבנית הינו כרטיס ביקור סטנדרטי עם תבנית ייחודית. המחיר אינו אמור להשתנות בגלל תבנית כזאת או אחרת. הדבר העיקרי אשר משפיע על המחיר אותו תשלמו בסופו של דבר הוא בהתאם לשתי בחירות. הבחירה הראשונה האם אתם בוחרים בכרטיס דיגיטלי או כרטיס מודפס. כאשר מדובר על כרטיס מודפס המחיר נקבע בהתאם לכמות כרטיסי ביקור אותם תרצו. בדרך כלל המחיר עבור כרטיס ביקור מעוצב מודפס (עלויות עיצוב בלבד) ינועו בין 150 ש"ח עד 500 ש"ח. 

כאשר מדובר על כרטיס ביקור דיגיטלי המחיר נע בטווח רחב יותר ויכול להגיע עד 1,200 ש"ח עבור כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב יוקרתי. ההשקעה הראשונית עבור כרטיס ביקור דיגיטלי היא גבוהה יותר, אבל כרטיס ביקור דיגיטלי חוסך לנו את ההדפסות הקבועות. כמו כן, יש לנו עלויות אחסון של הכרטיס הדיגיטלי שנעות בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח בדרך כלל לכל שנה. 

כמו כן, עוד גורם אשר משפיע על המחיר הוא החברה דרכה אתם מבצעים את העסקה. יש היוםכרטיס ביקור תבנית הינו הבסיס של הבסיס. עם זאת, על התבנית הזאת שהיא הבסיסית ביותר אנחנו צריכים ליצור עולם לא מעט חברות אשר מציעות את השירותים שלהן בכל הנוגע לכרטיסי ביקור. המטרה שלכם היא לבחור בחברה מקצועית אשר יש לה תיק עבודות וניסיון מוכח אותו תוכלו לבחון. אתם רוצים למצוא חברה שעובדת באותה אנרגיה שאתם נמצאים בה, חברה שמכירה את השוק בו אתם נמצאים. כמו כן, במיוחד כאשר מדובר על כרטיס ביקור דיגיטלי, אתם רוצים לבחור חברה מקצועית שמעניקה לכם שירות זמין ואיכותי במקרה בו כרטיס הביקור לא נפתח בשל תקלה כזאת או אחרת. המטרה של שירותי אחסון הוא להעניק גיבוי לכרטיס שלכם, ממש כמו אתר. תוכלו לבחור חברה לאחסון אתרים זהה לאתר שלכם, ככה תוכלו אולי לקבל מחיר טוב יותר. 

כרטיס ביקור תבנית ייחודית

כרטיס ביקור תבנית הינו הבסיס של הבסיס. עם זאת, על התבנית הזאת שהיא הבסיסית ביותר אנחנו צריכים ליצור עולם. המטרה שלכם היא לבחור את החברה המקצועית ביותר שתוכל להגשים את המטרה הזאת עבורכם. יש היום תחרות רבה בכל הנוגע לעולם השיווק. הדרכים לשיווק העסק שלכם הן רבות ואתם צריכים להיות מוכרים בכל הזירות. כמובן, יש לעבוד בהתאם לתוכנית השיווק. כמו כן, כרטיס הביקור שלכם הוא אמצעי אשר מותיר רושם ראשוני טוב, כל עוד הכרטיס שלכם משדר זאת. לכן, בניית תבנית ייחודית לכרטיס הביקור שלכם תגרום ללקוח לזכור אתכם, רק ככה תוכלו למשוך עוד ועוד לקוחות. 

תבנית כרטיס ביקורתבנית כרטיס ביקור

מטרתו של כרטיס ביקור סטנדרטי היא ליצור אינטראקציה ראשונית עם הלקוח מבלי לחייב אותו לבצע פעולה משמעותית. כרטיס ביקור סטנדרטי הוא קל לנשיאה, ניתן לאחסן אותו בכל מקום שנבחר, דבר אשר מביא למצב בו הכרטיס מתזכר את הלקוח גם לאחר מספר ימים. הפעולה של הבאת כרטיס ביקור ללקוח יוצרת רושם של רשמיות דבר החשוב בעיקר כאשר מדובר במקצועות רשמיים כמו למשל עורך דין. 

כרטיס הביקור הסטנדרטי הוא גם בעל חסרונות, קל מאוד לזרוק את כרטיס הביקור וקל מאוד לאבד אותו, עלויות ההדפסה של כרטיס הביקור אינן זולות בכלל, בכל פעם שמשנים פרט משמעותי בעסק ורוצים לעדכן את כרטיס הביקור, יש להדפיס אותו מחדש. 

 

תבנית כרטיס ביקור- תבניות שונות של כרטיסי ביקור

קיימות תבניות רבות של כרטיסי ביקור, ריכזנו עבורכם חלק מן התבניות הנפוצות ביותר:

כרטיס ביקור מעגלי

כרטיס ביקור מעגלי לא מתאים לנשיאה בארנק כמו כל שאר כרטיסי הביקור הרגילים. אך תהיו בטוחים שהוא יוצא דופן מרוב כרטיסי הביקור הרגילים. מרבית כרטיסי הביקור שמחולקים אינם מגיעים לארנק בכלל. 

העיצוב הייחודי של כרטיס הביקור המעגלי מעלה את הסיכוי שלו להיות כרטיס הביקור שהלקוח יזכור מבין כל כרטיסי הביקור. לכרטיס ביקור מעגלי בשילוב עם עיצוב ייחודי ומעניין יש פוטנציאל רב להישאר אצל הלקוח הרבה יותר זמן מאשר כרטיסי הביקור הרגילים. 

כרטיס ביקור מובלט

אותיות מובלטות מפעילות את החושים באמצעות מגע ומראה. 

כרטיס ביקור מובלט הוא בעל יופי ייחודי וגם המרקם שלו עומד בפני עצמו וגורם לכרטיס להיות בולט יותר משאר כרטיסי הביקור. עיצוב פשוט של כרטיס הביקור וגרפיקה מאופקת יהיו מושלמים כדי להפנות את תשומת הלב לאותנטיות שלכם בתור מותג או בתור אנשי מקצוע מקצוענים. כרטיס ביקור מובלט משמש לרוב סופרים, עיתונאים ועוד.

כרטיס ביקור עבהכרטיס ביקור עבה

אחד מכרטיסי הביקור המיוחדים והלא שגרתיים הוא כרטיס הביקור העבה שמשקלו כבד יותר מכרטיס הביקור הסטנדרטי. כרטיסי ביקור עבים יכולים להיות מפוארים או פשוטים. כרטיסי ביקור עבים בדרך כלל נותנים ללקוח את הרושם שנותן השירות לא יעגל פינות בעת מתן השירות שלו. זה דבר שמרבית הלקוחות מחפשים אצל איש מקצוע.

כרטיס ביקור בעל ציור בקצה

כרטיסי ביקור בעלי ציור צבעוני בקצה תופסים את תשומת הלב של הלקוח אך הם עושים זאת בצורה עדינה ומקסימה. כרטיסי ביקור בעלי ציור בקצה הם בחירה מצוינת לבעלי מקצוע העוסקים בתחומים יצירתיים שרוצים להציג את עצמם כבלתי שגרתיים ומזמינים, מבלי להראות אובר – טופ. 

כרטיסי ביקור משעשעים

אין דרך טובה ביותר להציג את היכולות הבידוריות שלך בתחום הבידור מאשר  ליצור כרטיס ביקור שהוא באמת מבדר. כיום, ניתן לעצב כרטיסי ביקור עם צבעים וחיתוכים במקומות שנבחר. עיצובים אלו נותנים את האפשרות ליצור כרטיס ביקור שהוא יותר מחתיכת נייר פשוטה ולא מעניינת. כרטיסי ביקור סטנדרטיים, כאלה שכל הרקע שלהם הוא לבן ונושאים לוגו משעמם, אינם משעשעים בשום צורה את הלקוח. במקום זאת תוכלו לבחור בכרטיס ביקור שהופך לדמות כלשהי או כרטיס ביקור בעל עיצוב מצחיק, כך תוכלו לבדר את הלקוח ולהשאיר עליו רושם שיגרום לו לזכור דווקא את כרטיס הביקור שלכם מבין כל כרטיסי הביקור. 

כרטיסי ביקור בעלי מרקם של עץ

כרטיס ביקור בעל מרקם של עץ יוצר מראה קלאסי ומתוחכם באותו זמן. אם אתה עוסק בענף הבנייה, בענף הנגרות ובענפים דומים, הבחירה בכרטיס ביקור בעל מרקם של עץ מבטיחה כי הלקוחות יתייחסו אליכם ברצינות רבה ויראו בכם אנשי מקצוע איכותיים. כמו כן, כרטיס ביקור בעל מרקם של עץ הוא בחירה מצויינת עבור אמנים, אדריכלים ועבור אנשי מקצוע אשר מעצבים או מוכרים סוגים שונים של רהיטים. 

כרטיס ביקור מחליף צבעים

אם אתה מחפש כרטיס ביקור בעל עיצוב יצירתי אשר יגרום לאנשים לזרוק אותו פחות לפח, כרטיס ביקור מחליף צבעים זה מה שאתה מחפש.  מעל 80 אחוז מכרטיסי הביקור שמחולקים נזרקים לפח תוך שבוע. מומחים מציעים להוסיף לכרטיס הביקור גורם מפתיע כדי להקטין את הסיכויים שהוא יזרק לפח. ההמלצה שלהם היא להשתמש בכרטיס ביקור מפלסטיק המשנה את הצבע שלו, כרטיס ביקור מסוג זה מפתיע את הלקוח ומגדיל את הסיכויים שכרטיס הביקור לא יזרק לפח. 

כרטיס ביקור עשוי משי

כרטיסי ביקור העשויים משי הם בעלי תחושה מיוחדת במיוחד, כרטיסי ביקור העשויים משי הם בעלי פוטנציאל גדול לעורר יותר מחוש אחד אצל הלקוח. כרטיסי ביקור העשויים משי יעילים במיוחד בתחום הריפוי והטיפול העצמי, זאת בשל המגע יוצא הדופן שלהם. 

תבנית כרטיס ביקור- כרטיס ביקור המעוצב על ידי אמן

אמנים הם בעלי יתרון משמעותי כאשר מדובר ביצירת עיצוב ייחודי וחדש. כמו כן, לאמנים יש את היכולת לתפוס את זהותם המקצועית ולהציגה בעיצוב באופן שמעטים מאוד יכולים לעשות. 

יצירה של יצירת אמנות מקורית והפיכתה לעיצוב של כרטיס ביקור היא הדרך האידיאלית של אמן לייצג את עצמו בפני אחרים בצורה מקצועית.  

הפורמט של כרטיסי הביקור נראה בדרך כלל כך: שם, כותרת, שם חברה, כתובת, מספר איש קשר ואימייל.
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>