גודל סטנדרטי של כרטיס ביקור

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

כרטיסי ביקור סטנדרטיים מיוצרים בדרך כלל במידות של כ-9 ס"מ X 5-6 ס"מ. גודל סטנדרטי של כרטיס ביקור יכול להשתנות, ובמקרים מסוימים אנשים מדפיסים כרטיסי ביקור שיותר מזכירים פליירים מאשר כרטיסים. בסופו של דבר, הכול תלוי בצרכים של העסק ובסוג העסק שמצריך כרטיס ביקור. עבור כל עסק, הגודל הסטנדרטי של כרטיס הביקור עשוי להשתנות. 

כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת להציג את עצמך ואת החברה שלך. הם גם דרך מצוינת לגרום ללקוחות פוטנציאליים לשים לב למותג שלך. היתרונות של הדפסת כרטיס ביקור בגודל סטנדרטי הם רבים, החל משיווק ודרך בידול המותג שלכם ממותגים אחרים. במובן זה, כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת להוציא את העסק שלך החוצה, לשלח את המסר השיווקי שלכם לקהלי היעד. הם גם כלי שיווקי יעיל עבור החברה, מהבחינה שהם תמיד זמינים לחלוקה מיידית. 

כרטיסי ביקור עוזרים לבנות מותג 

כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת לבנות מותג אישי. הם עוזרים לך להעביר את האישיות של העסק לקהל ולעשות את הרושם הנכון. הגודל הסטנדרטי של כרטיס הביקור הוא כ- 5-6 ס"מ X 9 ס"מ בממוצע. זהו הגודל האופטימלי עבור אנשים לסחוב בכיסם או בארנקם, מה שמקל על אנשים למצוא ולחלוק עם אחרים.

כאשר כרטיס הביקור מודפס בצורה אופטימלית ובגדול הנכון, יהיה קל ללקוחות שלכם לשמור על הכרטיס ולשלוף אותו כאשר יצטרכו אותו. באופן כללי, כרטיסי ביקור בדרך כלל מיוצרים בגדלים ומידות דומות לאלו של כרטיסי אשראי. 

גודל סטנדרטי של כרטיס ביקור- מה כדאי לדעת על עיצוב כרטיס ביקור?

כרטיסי ביקור הם כלי שיווקי נהדר שיכול לעזור לך להוציא את שם העסק בצורה הנכונה אל השוק. עם זאת, הם יכולים להיות גם קשים לעיצוב עם כל האפשרויות השונות הזמינות. כרטיס הביקור בגודל סטנדרטי הוא הגודל הפופולרי ביותר בתעשייה. 

הם נועדו להיות ניתנים לקריאה בקלות ולהחזיק ביד אחת, תוך יכולת להיכנס לכל כיס או ארנק. גודל זה מושלם עבור רוב העסקים והתחומים, אבל זה אולי לא אידיאלי עבור עסקים שרוצים לחלוק מידע רב על גבי הכרטיס. במקרים אלו של מידע רב אשר צריך להיות מוצג ללקוחות, ייתכן שיהיה עדיף ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי ולא כרטיס מסורתי. 

גודל סטנדרטי של כרטיס ביקור- מה אתם מחפשים בכרטיס הביקור שלכם? 

חשוב לדעת מה עליכם לחפש כאשר אתם מעצבים את כרטיס הביקור שלכם. יש הרבה יתרונות שיש לקחת בחשבון בעת הדפסת כרטיסי ביקור בגודל סטנדרטי. חלק מהיתרונות כוללים חסכון בחומר (כי הגודל סטנדרטי), עזרה בשיווק ובמיתוג, זה עוזר בתהליך העיצוב ועוד. אבל איך תדעו אם אתם מעצבים את כרטיס הביקור שלכם בצורה הנכונה? הנה כמה עצות מועילות כדי להבטיח שכרטיס הביקור שלך מוכן לחלוקה נרחבת.

קודם כל, השתמש בנייר באיכות גבוהה שיחזיק מעמד היטב בעתיד. שנית, ודא שיש מספיק מקום לכל פרטי הקשר שלך על גבי הכרטיס. שלישית, הסתייעו במעצב גרפי כדי ליצור כרטיס ביקור בגודל סטנדרטי אבל מותאם אישית. 

גודל סטנדרטי של כרטיס ביקור- כדאי להוריד מהאינטרנט תבנית עיצוב לכרטיס ביקור? 

אם אתה מחפש עיצובים יצירתיים יותר, מעצבים גרפיים יכולים לעזור ביצירת כרטיסי ביקור מותאמים אישית עבור החברה שלך. אם אתה מחפש משהו יותר מקצועי ומצוחצח, אבל גנרי – אז קדימה, הורד תבנית מעוצבת של כרטיסי ביקור מהאינטרנט. על מנת להפוך את כרטיס הביקור שלכם לבלוט ולהיות בלתי נשכח, כדאי שיהיה לכם עיצוב מותאם אישית. זה יהיה בלתי נשכח יותר ויעניק לחברה שלך תחושה מקצועית יותר מאשר תבנית זמינה באינטרנט.

דרך טובה למצוא מעצב גרפי היא עיון בתיקי העבודות של מעצבים באתרי אינטרנט. בסופו של דבר, הכול תלוי בצרכים שלך ובגודל העסק שלך. אם יש לך עסק קטן, אז אולי עדיף פשוט ללכת עם התבנית. אבל אם אתה מחפש משהו יותר מקצועי ומצוחצח, אולי כדאי לשקול לשכור מישהו אחר שיעצב את הכרטיס שלך.

גודל סטנדרטי של כרטיס ביקור- יתרונות של תבנית עיצוב מוכנה לכרטיסי ביקור 

ישנם יתרונות רבים לשימוש בתבנית עבור כרטיס הביקור שלך. זוהי דרך מהירה וקלה לעצב את כרטיס הביקור שלך ללא הטרחה של מציאת מעצב גרפי שיעצב אותו עבורך. עם זאת, ישנם גם כמה חסרונות הנלווים לשימוש בתבנית. ייתכן שתבניות מסוימות אינן מותאמות לתדמית ולמיתוג של החברה שלך. כמו כן, חשוב לוודא שיש לכם שליטה על הצבעים והגופנים המשמשים בכרטיס כך שישקף את ערכי החברה שלכם.

במקרים רבים, יהיה עדיף לעבוד עם מעצב גרפי שיודע אילו צבעים ופונטים אתם אוהבים, על מנת ליצור משהו ייחודי למותג שלכם. במובן זה, כרטיסי ביקור הם כלי שיווקי מכריע. ואין ספק, שכרטיסי ביקור הם אחד הכלים החשובים ביותר בארסנל השיווק שלך. בניגוד לתבניות עיצוב מוכנות מראש, מעצב גרפי טוב יכול לעזור לכם ליצור כרטיס ביקור ייחודי ובלתי נשכח שיגרום לכם להתבלט בקהל. מרגיש לכם נכון להסתייע במעצב גרפי? אנחנו ממליצים. 

כרטיס ביקור גודל סטנדרטיכרטיס ביקור גודל סטנדרטי

אם אתם עסוקים כעת בעיצוב ובניית כרטיס הביקור שלכם, סביר להניח שאחת השאלות שמעסיקות אתכם במיוחד היא שאלת גודל הכרטיס. האם ישנו כרטיס ביקור גודל סטנדרטי אחד, שחייבים להיות נאמנים לו, או שאפשר לחרוג ולבנות את כרטיס הביקור בכל גודל שרוצים? מהו הגודל הסטנדרטי הזה שבו אתם צריכים לבנות את כרטיס הביקור שלכם? האם הרצון והצורך שלכם להוסיף טקסט וגרפיקה ייחודיים לכרטיס הביקור מהווים הצדקה לשינוי מידותיו של כרטיס הביקור? את כל התשובות לכל השאלות, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז מהן המידות של כרטיס ביקור גודל סטנדרטי?

ובכן, מידות הבסיס של כרטיס ביקור הן 90 מ"מ אורך ו-50 מ"מ רוחב. עכשיו כשאתם יודעים מהן המידות הסטנדרטיות, נשאלת השאלה האם אתם חייבים לעמוד בסטנדרט הזה או שאתם יכולים לבנות את כרטיס הביקור שלכם במידות שונות לגמרי. ובכן, התשובה היא שאינכם חייבים לעשות דבר ואתם יכולים לקבל כל החלטה שאתם רוצים. יחד עם זאת, בבניית כרטיס ביקור עליכם לדעת שישנם אלמנטים שונים שבהם תוכלו ליהנות מחופש מוחלט לקבוע מה שאתם רוצים ומה שמתאים לכם וישנם גם אלמנטים אחרים, בהם תידרשו לעמוד בסטנדרטים המקובלים. אם אתם רוצים להפיק את המקסימום מכרטיסי הביקור שלכם, אתם בהחלט רוצים להיות נאמנים למידות הסטנדרטיות של כרטיסי ביקור. 

הסיבה לחשיבות הנאמנות למידות הסטנדרטיות של כרטיסי ביקור טמונה במטרה שאותה אמור כרטיס הביקור למלא. בסופו של דבר, אתם מעניקים את כרטיס הביקור שלכם לאחרים מתוך ציפייה שהם ישמרו אותו אצלם ויפנו אליכם כאשר ירצו להזמין מכם שירות או לקנות מכם מוצר. כדי לעודד את מקבל הכרטיס לשמור את הכרטיס שלכם אצלו, עליכם לאפשר לו לעשות זאת בצורה נוחה וקלה ואחד הפרמטרים החשובים המשפיעים על נוחות וקלות אלה הוא גודל הכרטיס. כרטיס ביקור גודל סטנדרטי הוא לא גודל שנקבע באופן שרירותי – אלו הן המידות שהופכות את הכרטיס למתאים לאחסון בארנק, בכיס וכמובן באלבום כרטיסי ביקור. אם כרטיס הביקור שלכם יהיה גדול מדי, אנשים יעדיפו פשוט להשליך אותם לפח מאחר ולא נוח להחזיק אותם בכיס או בארנק. אם הוא יהיה קטן מדי, הוא לא יבלוט דיו ולא יעניק את התחושה של עסק רציני שעומד מאחוריו.

מידות שונות לכרטיס ביקורומה אם יש לכם רעיון לכרטיס במידות שונות?

במיוחד אם אתם מתעניינים בטכניקות שיווק גרילה, לבטח נחשפתם ללא מעט כרטיסי ביקור חדשניים ופורצי דרך, שיודעים לייצר אימפקט שיווקי יוצא דופן. כרטיסי ביקור אלה לא יכולים להיות מוגבלים למידות של כרטיס ביקור גודל סטנדרטי ורבים מהם מיוצרים במידות גדולות יותר ולעיתים גם קטנות יותר (למשל חברה שמתהדרת בגודל הזעיר של המוצר שלה). יחד עם זאת, במקרים אלה נכון להתייחס למוצרי השיווק הללו כאל מוצרים נפרדים לחלוטין מהכרטיס הביקור הרשמי. כאשר אתם רוצים להעניק כרטיס ביקור רשמי, שאתם מצפים שיישמר על ידי מי שמקבל אותו ושייעשה בו שימוש בשעת הצורך בכדי ליצור איתכם קשר, אתם רוצים בהחלט לשמור על המידות הסטנדרטיות אותן פירטנו לעיל.

זה לא אומר שאתם לא יכולים ליצור כרטיסי ביקור עם גימיק שיווקי אפקטיבי במידות שונות לחלוטין ממידותיו של כרטיס ביקור גודל סטנדרטי. זה רק אומר שמדובר בשני פריטים נפרדים שכל אחד ממלא מטרה שונה, אבל בכיס שלכם אתם רוצים תמיד לשמור כרטיס ביקור במידות הסטנדרטיות, אותו תוכלו להמשיך למסור ללקוחות פוטנציאליים באופן חופשי.

הגודל זה לא הכל

אחרי שאמרנו את כל זה, חשוב לדעת שביצירת כרטיס ביקור גודל סטנדרטי הוא לא הפרמטר היחיד שצריך לשים אליו לב. כרטיס ביקור צריך לכלול את פרטי המידע הנכונים כדי לאפשר התקשרות נוחה ומהירה איתכם. הוא גם צריך להיות מעוצב בצורה כזאת שתשדר את ערכי היסוד שאתם רוצים להעביר לקהל היעד שלכם. כך למשל, אם אתם עורכי דין או רואי חשבון, חשוב שהכרטיס שלכם ישדר אלגנטיות, שמרנות, איתנות, תחכום, סדר וארגון, רצינות וכן הלאה. אם, לעומת זאת, אתם דירקטורים במשרד פרסום, כדאי שכרטיס הביקור שלכם יכלול ערכים שהם יותר חדשניים, פורצי דרך, מייצגים חשיבה מחוץ לקופסא, שונים, עכשוויים, מודרניים, ייחודיים וכן הלאה.

בהיבט זה חשוב לציין שכל עיצוב וכל טקסט של כרטיס ביקור, אמורים להיכנס במידות הסטנדרטיות של 90 מ"מ אורך ו-50 מ"מ רוחב. הגדלת הכרטיס כדי להוסיף עוד טקסט ועוד פריט עיצוב גרפי, לא רק שהיא לא רצויה, אלא שהיא משקפת תהליך לא נכון של בניית הכרטיס. ייתכן שאתם מנסים להעמיס פרטים ואלמנטים שאין להם מקום בכרטיס הביקור ויכולים לפגוע ביכולת שלו להשיג עבורכם את מטרתו. התנאי לכרטיס ביקור מוצלח הוא היכולת שלכם להכניס בתוך המידות הסטנדרטיות שלו את כל המידע הנדרש בכדי שהכרטיס יכול למלא את תפקידו ואת מטרתו. אם זה לא מצליח לכם, ייתכן שאתם מנסים להעמיס מידע מיותר ושאתם לא עוברים תהליך נכון של בניית הכרטיס.

גודל סטנדרטי של כרטיס ביקור
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>