מהו גודל של כרטיס ביקור סטנדרטי? הבנת מאפייני הגדלים הסטנדרטיים 

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

אם אתם בעלים של עסק כזה או אחר, אם יש לכם רעיון למיזם שכבר יוצא לדרך, אם אתם בעלים של קליניקה, משרד, חנות או מותג, אתם חייבים כרטיס ביקור סטנדרטי. בשורות הבאות נציג בפניכם את המידע לגבי אחת השאלות הכי פופולאריות בהקשר של יצירת ועיצוב כרטיסי ביקור והיא מהו הגודל של כרטיס ביקור סטנדרטי, אבל לפני כן.

מדוע בכלל צריך כרטיס ביקור לעסק?  

יש אנשים שבטוחים כי כרטיס ביקור הוא משהו מאוד מיושן, של פעם כזה. אבל האמת היא שממש לא. תודות לטכנולוגיה, לשינויים במה שקורה בעולם הדיגיטל והסמרטפון, כרטיסי ביקור רלונטיים מתמיד. הם אמנם חדישים ומגניבים יותר ממה שהיינו רגילים להיות פעם, אבל המטרה היא די זהה. המטרה היא בעצם להעביר ללקוח שלנו מסר ברור לגבי העסק שלנו. מי אנחנו ומה אנחנו, איך ניתן ליצור איתנו קשר, איפה אפשר להשיג אותנו ודרך הכרטיס ביקור גם אפשר להציג את הערכים שלנו על ידי הוספת משפט, או סיסמא. אז מה חייב להיות בכרטיס הביקור של העסק שלנו? קודם כל, שם העסק או המותג. בנוסף, אם יש לכם לוגו, כדאי שהלוגו יופיע על גבי כרטיס הביקור, בצבעים שבדרך כלל אתם משווקים את הלוגו. כדאי לשלב את כל הדרכים ליצירת קשר או שמירה על קשר כמו טלפון, פקס, מייל, רשתות חברתיות וכדומה

ועכשיו למידות

לפני בחירת גודל  סטנדרטי, חשוב להבין את הגדלים השונים הזמינים. כרטיסי ביקור הם חלק חשוב מהשיווק שלהם והם זמינים במגוון סגנונות עיצוב וגדלים. לכן חשוב להבין את המידות הסטנדרטיות, ואת הגודל המומלץ לכרטיס ביקור.

בעלי עסקים שתוהים לגבי גודל של כרטיס ביקור סטנדרטי, מתייעצים עם צוות מקצועי של בית דפוס, וברוב המקרים מקבלים המלצות לגבי הגודל המתאים של כרטיס הביקורכרטיס ביקור משקף את העסק, ויש להתייחס אליו כאל כלי שיווק פרטני ביותר, בעיצוב שאינו מורכב, שמשדר לאנשים מיד את מאפייני העסק שלכם, מהותו, והאופן בו ניתן ליצור איתכם קשר.

הטיפ הטוב ביותר של מומחי עיצוב גודל סטנדרטי הוא לעצב את כרטיס הביקור כך שיתאים בקלות לצד כרטיסי ביקור אחרים בפנקסי מחזיקי כרטיסי ביקור, נרתיקים, וכן בארנקים.

בחירת גודל של כרטיס ביקור סטנדרטי

בעלי עסקים שתוהים לגבי גודל של כרטיס ביקור סטנדרטי, מתייעצים עם צוות מקצועי של בית דפוס, וברוב המקרים מקבלים המלצות לגבי הגודל המתאים של כרטיס הביקור שהם מעוניינים לעצב.

ברוב המקרים, בעיצוב כרטיס ביקור, השטח הכולל של העיצוב מעט גדול יותר, מכיוון שהוא כולל גבול מסביב לקצב הכרטיס, שרקעים מסוימים או מאפייני עיצוב שונים עשויים להשפיע על העיצוב על מנת לוודא שכל מאפייני העיצוב יכסו את כל הכרטיס במהלך ביצוע החיתוך הסופי.

הגבולות בקצה הכרטיס אינם אמורים לכלול מידע חשוב שעלול להיחתך. המשמעות היא שהשטח הניתן להדפסה בבחירת גודל של כרטיס ביקור סטנדרטי, שמהווה את רוב שטח הכרטיס, הוא פחות מהגודל הסופי הנקבע.

גודל מבוסס על פריסה

למרות שבחירת גודל של כרטיס ביקור סטנדרטי מותאמת לגודל המועדף של כרטיס הביקור, הגודל הנבחר אינו סופי. הסיבה לכך היא שלא כולם בוחרים מידות רגילות של כרטיסי ביקור.

יש המעדיפים כרטיסים גדולים יותר, ואחרים מעדיפים כרטיסי ביקור קטנים יותר, ויש בעלי עסקים שמעוניינים להשתמש בגודל סטנדרטי של כרטיס ביקור, אבל להפוך את הפריסה, כך שהיא תיקרא באופן אנכי. גודל של כרטיס ביקור משתנה, ברוב המקרים בין המדפסות השונות

ללא קשר לגודל כרטיס הביקור שנבחר, חיוני לעצב אותו בסגנון יעיל. אם לכרטיס הביקור אין את המידע הנכון, או שהוא אינו מאפשר לאנשים להתלהב מהעסק שלכם, אז הוא אינו מועיל במיוחד.

רכיבי עיצוב בסיסיים של כרטיס ביקור סטנדרטי בישראל

לפני בחירת גודל של כרטיס ביקור סטנדרטי, יש לקחת בחשבון את מרכיבי העיצוב הבאים:

גבולות כרטיס הביקור

רוב כרטיסי הביקור המודפסים כוללים אזורים בשולי הכרטיסים, שמאפשרים לצוות מקצועי של בית דפוס לוודא שמרכיבי העיצוב שלכם, כגון דפוסי רקע או אזורים צבעוניים, יכולים להתרחב מעבר לקצוות הכרטיס שלכם ולספק את המראה של העיצוב הנדרש.

שוליים מסביב לאזור הבטוח בעיצוב

בבחירת גודל של כרטיס ביקור סטנדרטי, יש לתת את הדעת על השוליים הדקים, שתופסים עוד מקום, על מנת לוודא שהעיצוב שלכם לא ייחתך כאשר כרטיס הביקור מודפס. כשלוקחים בחשבון את המידות הסופיות הנדרשות להגדרת מסמך עיצוב כרטיס הביקור, יש לחשב את הגודל של שולי הכרטיס.

יש להקדיש תשומת לב נוספת גם לגופנים, כמו לכל ההיבטים הגרפיים שכרטיס הביקור יכלול. בהתחשב בשיקולי גודל של כרטיס ביקור, מומלץ לוודא שניתן לקרוא בקלות את המידע העסקי שלכם. לכן, יש לבחור גופן קריא, כלומר, להיצמד לפונטים קלאסיים כבחירת עיצוב חכמה.

העלות של כרטיס ביקור בגודל סטנדרטי

העלות לעיצוב של כרטיס ביקור סטנדרטי משתנה בין בתי הדפוס השונים בארץ, ועשויה לנוע בין 43-50 ₪ להדפסת 100 כרטיסי ביקור.

מידות של כרטיס ביקורמידות של כרטיס ביקור

מטרתו העיקרית של כרטיס ביקור רגיל היא לייצר אינטראקציה ראשונית עם הלקוח הפוטנציאלי מבלי להכריח אותו לבצע פעולה משמעותית כלשהי. קל לשאת את כרטיס הביקור הסטנדרטי בגלל שהוא עשוי מנייר, נוכל לאחסן את כרטיס הביקור הסטנדרטי בכל מקום שנרצה, עובדה זו יוצרת מצב בו הכרטיס מתזכר את הלקוח הפוטנציאלי גם כעבור מספר ימים. עצם הפעולה של הבאת כרטיס הביקור ללקוח הפוטנציאלי יוצרת אצלו רושם שמדובר בנותן שירות איכותי ורשמי, דבר חשוב במיוחד כאשר מדובר במקצועות רשמיים כמו למשל עורכי דין ורואי חשבון. 

קיימים גם חסרונות בכרטיס הביקור הסטנדרטי, מכיוון שכרטיס הביקור הסטנדרטי עשוי מנייר קל מאוד לאבד אותו וקל מאוד לזרוק אותו, הדפסת כרטיסי ביקור היא הוצאה לא קטנה בכלל, כמו כן, בכל פעם בה תרצו לשנות פרט משמעותי בעסק שלכם ותרצו לעדכן את כרטיס הביקור בהתאם לכך, יהיה עליכם להדפיס אותו מחדש. 

 

כרטיס ביקור מושקע = איש מקצוע איכותי

הדברים שאתה רוצה שהלקוח הפוטנציאלי יראה בך הם הדברים שצריכים להיות כתובים בכרטיס הביקור שלך, כרטיס ביקור לא מושקע מעיד על חוסר אמינות, חוסר רצינות וחוסר יכולות כלכליות. אלו דברים שאף אחד לא רוצה שהלקוח הפוטנציאלי שלו יחשוב עליו. כרטיס ביקור הוא אמנם פרט קטן אך ההשפעה שלו גדולה מאוד. 

לקוח פוטנציאלי שמביט בכרטיס הביקור שלך צריך להבין בתוך רגעים ספורים במה אתה עוסק או מה אתה מעוניין להציע, הלוגו אשר מוטבע על כרטיס הביקור צריך להיות מיוחד ומושך כך שהוא יישאר בזכרונו של הלקוח גם לאחר שיפסיק לצפות בכרטיס הביקור. כרטיס הביקור שלך הוא הרושם הראשוני שאתה מותיר על הלקוחות הפוטנציאלים שלך, אם כרטיסי הביקור שלך יהיו מושקעים, הלקוחות הפוטנציאלים שלך יראו בך איש מקצוע איכותי שמאמין בעסק שלו או במוצר שהוא מוכר.

 

נקודות חשובות בעיצוב כרטיסי ביקורמידות של כרטיס ביקור- נקודות חשובות בעיצוב כרטיסי ביקור

ישנן מספר נקודות קריטיות עליהן יש לתת את מלוא תשומת הלב במהלך עיצוב כרטיס ביקור. כעת נציג בפניכם חלק מן הנקודות הללו:

 

  • צבעים משפיעים על הרגשות – חשוב לבדוק את השפעת הצבעים של כרטיס הביקור שלכם על בני אדם לפני שאתם מחליטים סופית. בחירה נכונה של צבעים לעיצוב כרטיס ביקור יכולה לגרום להשפעה פיזית על הלקוח הפוטנציאלי שלכם, כך למשל הצבע האדום ידוע בחוזקה שלו ובכך שאין לו השפעה טובה על בני אדם, לעומת זאת הצבע הלבן משדר רוגע, שלווה ושלמות. אנו ממליצים לכם להתייעץ עם איש מקצוע לפני שאתם מחליטים להדפיס את כרטיסי הביקור שלכם. 
  • איכות ההדפסה – אחת הנקודות החשובות ביותר בעיצוב כרטיסי ביקור היא איכות ההדפסה, כרטיסי ביקור שהודפסו במדפסת ביתית יכולים לחסוך לכם בהוצאות אך ללא ספק קיים הבדל משמעותי בין כרטיס ביקור שהודפס במדפסת ביתית לבין כרטיס ביקור שהודפס בבית דפוס. השם של נותן השירות או של נותן העסק הוא החלק החשוב ביותר בכרטיס הביקור, יש לוודא כי חלק זה ברור לקריאה, מומלץ להוסיף לכרטיס הביקור משפט קצר המספר על מהות העסק שלכם או על מהות השירות שאתם נותנים. כפי שכבר ציינו, מטרתו העיקרית של כרטיס הביקור היא ליצור רושם ראשוני טוב ולהעביר את המסר המתבקש, כרטיס ביקור הכולל בתוכו רק תמונה יפה ללא כל מידע רלוונטי לא ישפיע על הלקוח, כמו כן, מומלץ שכרטיס הביקור שלכם לא יכלול בתוכו צבעים עזים מידי כי בסופו של דבר כרטיס הביקור יהיה צעקני ולא מזמין. כפי שניתן להבין, עיצוב כרטיס ביקור הוא מלאכת מחשבת של ממש ויש להתייחס לכך בכובד ראש מכיוון שכרטיס הביקור הוא כרטיס הכניסה שלכם לעולם העסקים.

 

מידות נפוצות של כרטיסי ביקור

כיום, כרטיס ביקור יכול להיות בכל גודל או מידה שנרצה לבחור, אך ישנם מספר גדלים סטנדרטיים שכדאי להיות מודעים אליהם מכיוון והם מהווים התחלה מעולה לעיצוב כרטיס הביקור שלכם. בחירה באחד הגדלים הסטנדרטיים יכולה למנוע הרבה טעויות נפוצות שאנשים עושים בעת עיצוב כרטיס ביקור משלהם. 

להלן מספר גדלים נפוצים של כרטיסי ביקור בפיקסלים:

  • כרטיסי ביקור סטנדרטיים בארה"ב
    • 1050 x 600 פיקסלים @ 300 DPI
  • כרטיסי ביקור אירופיים
    • 1003 x 649 פיקסלים @ 300 DPI
  • כרטיסי ביקור מתקפלים
    • 975 x 1200 פיקסלים @ 300 DPI
  • כרטיסי ביקור מיני 
    • 300 x 900 פיקסלים @ 300 DPI
  • כרטיסי ביקור מרובעים
  • 750 x 750 פיקסלים @ 300 DPI

מידות של כרטיס ביקור- כרטיס ביקור העשוי מנייר בד

נייר בד הוא נייר מיוחד בעל טקסטורה שונה מנייר רגיל, נייר בד מכיל פסים ובליטות קטנות אשר הופכות את כרטיס הביקור ליוקרתי ויוצא דופן. על נייר בד ניתן להדפיס בכמות צבעים מוגבלת, בחלק גדול מהמקרים משתמשים אך ורק בצבע שחור ( דבר המוסיף ליוקרתיות של כרטיס הביקור). בדרך כלל משקלו של נייר הבד יהיה 250 גרם. נייר בד הוא סוג נייר יותר יוקרתי מנייר כרומו, בדרך כלל נוכל לראות כרטיסי ביקור העשויים מנייר בד אצל בעלי מקצוע רשמיים כמו רואי חשבון ועורכי דין

כשניגשים למשימה של עיצוב ובניית כרטיס ביקור כמו בכל משימת עיצוב כלי שיווקי אחר, ישנם מספר אלמנטים שבהם אנחנו רוצים להתאים כמה שיותר את כרטיס הביקור לצרכים שלנו וישנם אלמנטים אחרים בהם אנחנו רוצים דווקא לשמור על הסטנדרט ופשוט "להיות כמו כולם". במקרה של כרטיס ביקור מידות הכרטיס הוא אחד האלמנטים בהם אנחנו רוצים לשמור על הסטנדרט המקובל, אלא אם יש לנו סיבה מאוד טובה לחרוג מהן. מהן המידות הללו של כרטיס ביקור טיפוסי? מדוע חשוב כל כך לשמור עליהן? האם ישנם מקרים בהם נרצה לחרוג מהמידות הללו? כל השאלות לכל התשובות, ממש כאן בשורות הבאות.

כרטיס ביקור מידות ומשקלות

נתחיל אולי במפרט הטכני של כרטיס ביקור טיפוסי, כדי לאפשר לכם לקבל מידע קונקרטי שאיתו תוכלו לגשת למשימת העיצוב ובניית הכרטיס. ככלל, המידות הסטנדרטיות של כרטיס ביקור הן 50 מ"מ רוחב על 90 מ"מ אורך. זה לא אומר שלא תוכלו לחרוג במספר מ"מ לכאן או לכאן, אבל אלו הן המידות הסטנדרטיות ואם רוצים, אפשר מאוד לדייק איתן. אנשי עיצוב מקצועיים גם יודעים שאין שום סיבה לחרוג מן המידות האלה ובתוך מידות אלה אפשר להכניס את כל האלמנטים הנדרשים להיכלל בכרטיס ביקור טיפוסי. מבחינת הנייר עליו מדפיסים את הכרטיס, הנייר השכיח ביותר הוא נייר כרומו 300 גרם. 300 גרם מסמל את משקל הגיליון שעליו מודפסים הכרטיסים ליחידת שטח של מטר מרובע. הכרטיס עצמו שוקל כמובן הרבה פחות מ-300 גרם ולמעשה גרמים בודדים בלבד.

ברכיב הזה של סוג ומשקל הנייר, יש לכם בהחלט חופש רב יותר לבחור סוג אחר של נייר במשקל שונה, אך ההמלצה היא לא לרדת מתחת לכרומו 300 גרם. כרטיסי ביקור מניירות עבים יותר יהיו קשיחים ועבים יותר ויכולים ליצור תחושה של כרטיס יוקרתי יותר, אך תוספת העלות לכרטיס תהיה בהתאם.

מדוע חשוב להקפיד על מידות הכרטיס?

במקרה של עיצוב כרטיס ביקור מידות מהוות מרכיב קריטי וחשוב בתהליך העיצוב ויש לכך סיבה טובה. תפקידו של כרטיס הביקורעיצוב כרטיס ביקור מידות מהוות מרכיב קריטי וחשוב בתהליך העיצוב ויש לכך סיבה טובה הוא למסור לידי מקבל הכרטיס את פרטי ההתקשרות של מוסר הכרטיס, על מנת שיוכל ליצור עמו קשר. בכדי שזה יקרה, אנחנו רוצים שמקבל הכרטיס יוכל לשמור את הכרטיס בצורה נוחה וזה אומר בארנק, או לכל הפחות בכיס. כמו כן, ישנם היום אלבומי כרטיסי ביקור אליהם מכניסים רבים את כרטיסי הביקור החשובים להם ואליהם הם פונים כאשר הם רוצים ליצור קשר עם בעל עסק או בעל מקצוע שמסר להם בעבר כרטיס. אלבומים אלה מתוכננים גם הם לפי מידות סטנדרטיות של 90 מ"מ על 50 מ"מ ולכן כל חריגה ממידות אלה לא תאפשר את שמירת הכרטיס שלכם באלבום כזה. כמובן שישנו חופש מסוים של מספר מ"מ לכאן או לכאן, אבל יש להקפיד על רמת דיוק כמה שיותר גבוהה.

האם ישנה הצדקה ליצור כרטיסי ביקור גדולים או קטנים יותר?

ובכן, התשובה היא כן ולא. ישנם מקרים בהם נרצה לשדר חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא או פשוט למסור כרטיס ביקור שהוא אחר ושונה, כדי להמחיש עד כמה אנחנו אחרים ושונים. כל זה טוב ויפה, אבל מרגע ששינינו את מידות כרטיס הביקור שלנו לשם כך, עלינו להבין שלא מדובר עוד בכרטיס ביקור, אלא בכלי שיווקי נוסף שיכולה להיות לו חשיבות רבה עוד יותר מכרטיסי הביקור, אך הוא אינו יכול להחליף אותם. זאת אומרת, שאם עולה לכם רעיון לכרטיס ביקור שונה ואחר במידות שונות ואחרות מן המקובל, התייחסו אליוכרטיס ביקור מידות הוא מרכיב קריטי שיש לשמור עליו ולכן אם אתם חורגים ממידות הכרטיס כאל כלי שיווקי נפרד ולצדו השתמשו גם בכרטיס ביקור בעל מידות סטנדרטיות, שימלא את התפקיד המקורי של כרטיס הביקור. כפי שאמרנו קודם לכן, במקרה של כרטיס ביקור מידות הוא מרכיב קריטי שיש לשמור עליו ולכן אם אתם חורגים ממידות הכרטיס, ייתכן שיהיה עליכם להתייחס אליו כאל כלי שיווקי נפרד.

חריגה כלפי מטה, כלומר עיצוב כרטיס ביקור קטן יותר מן המקובל היא אופציה אפשרית, אך שוב, רק אם יש לכם סיבה טובה לכך. כך למשל, אם יש לכם מוצר שהיתרון התחרותי הקלאסי שלו הוא המידות הזעירות שלו, ייתכן שיש ערך שיווקי לכך שמידות כרטיס הביקור שלכם תהיינה קטנות יותר מן המקובל. אבל כל עוד אין לכם סיבה טובה כזאת, עליכם לקחת בחשבון שככל שהכרטיס שלכם קטן יותר, כך הנראות שלו נמוכה יותר וכמות המידע הטקסטואלי והגרפי שתוכלו להכיל בו היא מצומצמת יותר.

בעיצוב כרטיס ביקור מידות, טקסט וגרפיקה הם פרמטרים מקצועיים ואם אתם רוצים לבנות לעצמכם כרטיס ביקור מקצועי, שגם ישיג את מטרותיו השיווקיות, מומלץ לעשות זאת בליווי גורם מקצועי, שיוכל לספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מידות הכרטיס, הטקסט שהוא צריך להכיל והאופן בו יש לעצב אותו בצורה נכונה וגם יוכל לבחון איתכם אפשרויות נוספות מחוץ לקופסא, שגם אותן אתם רוצים לשקול.

מידות כרטיס ביקור סטנדרטימידות כרטיס ביקור סטנדרטי

בעולם שהערך הפופולארי ביותר בו הוא ערך החדשנות, חשיבה סטנדרטית יכולה להיראות לנו קצת פרימיטיבית, אלא שישנם דברים שבהם אין טוב יותר מאשר לדבוק בסטנדרט. מידות כרטיס ביקור סטנדרטי היא דוגמא נהדרת לסטנדרט שאתם בהחלט רוצים לדבוק בו, גם אם יש לכם רעיון נהדר לכרטיס ביקור יוצא דופן שחורג מהמידות הסטנדרטיות. איך בדיוק מיישמים רעיון נהדר כזה במקביל לשמירה על הסטנדרט ומהן בכלל המידות הסטנדרטיות של כרטיס ביקור? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות

מהו הגודל הסטנדרטי של כרטיס ביקור?

מידות כרטיס ביקור סטנדרטי יכולות להיות שונות ממדינה למדינה, אם כי ישנו סטנדרט בינלאומי שבכל המדינות נעים גדלי הכרטיסים סביבו. בישראל, הגודל הסטנדרטי עומד על 50 מ"מ רוחב על 90 מ"מ אורך. מידה בינלאומית סטנדרטית מקובלת נוספת היא 55 מ"מ רוחב על 80 מ"מ אורך. כרטיסים אלה הם מעט יותר קטנים ויותר רחבים. ההנחה היא שפורמט זה קל יותר לאחסון בארנק, אבל בפועל דווקא תוספת חצי הס"מ לרוחב הכרטיס בהחלט יכולה לגרום לכרטיס לבלוט דרך פתח הארנק וליצור אי נוחות. על כן, אם אתם רוצים לשמור על הסטנדרט המקובל ולפעול בתוך אזור הביטחון המקובל, מידות כרטיס ביקור סטנדרטי עבורכם הן 50 מ"מ רוחב על 90 מ"מ אורך.

מה עומד מאחורי המידות הללו?

כדי להמחיש את הרציונל מאחורי המידות הללו של כרטיס ביקור, דמיינו כרטיס ביקור בגודל דף A4. כרטיס ביקור כזה, סביר להניח, יגיע הרבה יותר מהר לפח האשפה מאשר לארנקו של מקבל הכרטיס. מן הצד השני, כרטיס ביקור בגודל בול יאבד בקלות, יהיה בעל נראות נמוכה מאוד וגם לא ניתן יהיה להציג עליו די פרטים. למעשה, מידות כרטיס ביקור סטנדרטי הן המידות האידיאליות שמגלמות בתוכן שטח כרטיס שמספיק להצגת כל התוכן והפרטים שאנו רוצים להציג בפני מי שאנו מוסרים לו את הכרטיס וכן מגלמות את המידות המתאימות לאחסון הכרטיס בצורה נוחה בתוך כיס המכנס, בארנק או באלבום כרטיסי ביקור, שמתוכנן גם הוא על פי מידות סטנדרטיות אלה.

ומה אם רוצים לחרוג ממידות אלה?

חריגה של מספר מ"מ לכאן או לכאן היא בדרך כלל לא קריטית ולא משמעותית. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לחרוג מהמידות הללו בצורה ניכרת, צריכה להיות לכך סיבה טובה. אבל עוד יותר ממהות הסיבה שבגינה אתם רוצים לחרוג מן המידות הסטנדרטיות, מה שחשוב לדעת הוא שייתכן שהרעיון שלכם מתאים ליצירת חומר שיווקי נוסף שצריך להיות נפרד מכרטיסי הביקור בעסק. במילים אחרות, אם יש לכם למשל רעיון ליצור מעין חומר שיווקי דמוי כרטיס ביקור, אבל גדול יותר ורחב יותר, שמביא איתו גימיק מעניין ובעל ערך, זה בסדר גמור להפיק את החומר השיווקי הזה, אבל במקביל כדי שתחזיקו בכיס חבילת כרטיסי ביקור במידות סטנדרטיות, בעוד הקונספט החדש שלכם ישמש אתכם כחומר שיווקי נפרד אותו תוכלו להפיץ במקביל.

מה שאנחנו מנסים לומר הוא שהנושא של מידות כרטיס ביקור סטנדרטי הוא נושא שאי אפשר להתעלם ממנו הוא להפחית בחשיבותו. יש משמעות למידות האלה וחשוב מאוד לשמור עליהן. זה לא אומר שאתם לא יכולים ליצור חומרים שיווקיים במידות אחרות ובפורמטים אחרים, שאולי מתחברים לקונספט של כרטיס ביקור, אבל הם אינם כרטיסי ביקור וכך צריך להתייחס אליהם. כאשר אתם רוצים לתת לאדם כלשהו כרטיס ביקור שלכם עם פרטי ההתקשרות שלכם במטרה שייצרו עמכם קשר, מומלץ שתעשו זאת באמצעות כרטיס ביקור בעל המידות הסטנדרטיות בלבד.

מידות זה חשוב, אבל זאת רק ההתחלה

מידות כרטיס ביקור סטנדרטי הוא מרכיב חשוב ומרכזי בעיצוב כרטיסי ביקור, אבל זהו רק מרכיב אחד מתוך שורה של מרכיבים שלהם יש להתייחס בעיצוב כרטיס הביקור. כרטיס הביקור שלכם צריך לכלול בתוכו את כל פרטי ההתקשרות שלכם כך שניתן יהיה ליצור עמכם קשר בקלות ובאמצעות מספר ערוצים שונים והוא צריך להיות מעוצב בצורה כזאת שתשדר את ערכי היסוד החשובים לכם. אתם יכולים ליצור כרטיס ביקור שמשדר יוקרה, אלגנטיות, שמרנות, איתנות, רצינות, סדר וארגון וכן הלאה ואתם יכולים מן הצד השני ליצור כרטיס ביקור שמשדר חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות, שבירת מוסכמות, הליכה על הקצה וכן הלאה.

בעיצוב כרטיס הביקור שלכם יהיה עליכם לבחון היטב מהם הערכים שאתם רוצים לשדר לקהל היעד שלכם ובהתאם לכך לעצב את כרטיס הביקור. שימו לב שגם כאשר אתם רוצים למשל לשדר ערכים של שבירת מוסכמות וחשיבה מחוץ לקופסא, עדיין מומלץ לשמור על מידות כרטיס ביקור סטנדרטי ואת הערכים היצירתיים להעביר באמצעות אלמנטים עיצוביים אחרים. את הסיבות לכך פירטנו לעיל וסיבות אלה רלוונטיות גם לבעלי מקצוע שרוצים להציג עצמם כיצירתיים וככאלה שלא עומדים בתכתיבי החברה. אם כל זה מתחיל להיראות לכם קצת מסובך, זה בגלל שכרטיס ביקור הוא כלי שיווק רציני וחשוב וזה רק אומר שאתם אולי רוצים להיעזר בסיוע של איש מקצוע המתמחה בתחום.

גודל של כרטיס ביקור סטנדרטי
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>