כרטיס ביקור הדפסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

פתיחה של עסק חדש טומנת בחובה המון פרטים קטנות ופעולות גדולות וקטנות שעלינו לעשות על מנת לקדם ולמתג את עצמנו. עלהנפקת כרטיס ביקור הדפסה והפצה, הן חלק בלתי נפרד מתחילת דרכו של כל עסק מנת להעביר לעולם את משנתנו, מי אנחנו ומה השירות שאנו נותנים? אחת הדרכים החשובות הראשוניות שיש לבצע היא הנפקה של כרטיסי ביקור ויצירת לוגו. אלו הם ללא כל ספק הפנים של העסק שלנו, ומובילים את השם שלו והרושם הראשוני הנוצר כלפיו יחד עם הרושם הראשוני המתקבל על ידי הלקוח הפוטנציאלי. שכן, באמצעות אותו כרטיס ביקור, יכול הלקוח הפוטנציאלי לדלות עליכם פרטים רבים, החל מהפרטים היבשים והטכניים כמו השירות שאתם מעניקים, כתובתכם וכדומה ועד לפרטים החשובים הרבה יותר והם מידת המקצועיות, יוקרה, חן ועוד. באמצעות אותו כרטיס ביקור יכול הלקוח הפוטנציאלי לקבל תמונה מלאה ורושם ראשוני עליכם, ולהחליט ברגע האם נכון לו ליצור קשר עמכם. על כן, הנפקת כרטיס ביקור הדפסה והפצה, הן חלק בלתי נפרד מתחילת דרכו של כל עסק.

הנפקה של כרטיס ביקור הדפסה והפצה

לאחר שהחלטתם להנפיק את כרטיס הביקור הבא שלכם, יש להתפנות לעיצובו. ישנה אפשרות לשכור שירותיו של מעצב גרפי שיעשהנפקה של כרטיס ביקור הדפסה והפצה, ככל העולה על רוחכם באופן שייצור בדיוק את הרושם, היוקרה והמקצועיות שלכם זאת בעבורכם וישנה אפשרות נהדרת גם להכין את כרטיס הביקור בעצמכם ולבד. ישנן אופציות עיצוב רבות המצויות בידכם, מבחינת גודל הכרטיס, הפרטים המצוינים בו, נרטיב העיצוב וכדומה.

כך למשל, ניתן לבחור בכרטיסי ביקור קטנים, בגודל ארנק, גודל סטנדרטי או ריבועי; ניתן לבחור את הנייר עליו יודפס כרטיס הביקור- נייר כרומו או נייר בעל טקסטורות וכיצד- בתנוחה שוכבת או עומדת; ניתן לבחור אם הצבעים שעל כרטיס הביקור יהיו אחידים, מונוכרומטיים או צבעוניים. בסופו של דבר, מגוון האופציות הוא רחב מאד, והתכלית אחת היא-הנפקה של כרטיס ביקור הדפסה והפצה, ככל העולה על רוחכם באופן שייצור בדיוק את הרושם, היוקרה, המקצועיות ומי ומה שאתם ומה שאתם רוצים לשדר.

לאחר שבחרנו את העיצוב, נתפנה לבחירת ספק ההדפסה. נוכל לעשות זאת באמצעות המלצות מחברים או בדרך המודרנית- על ידי שיטוט קל ברחבי הרשת ובפרט ברשתות החברתיות. כיום הרשת כולה מלאה בפידבקים חיוביים, ביקורות ותמונות המאששות זאת, לכאן או לכאן, ומאד קל לבצע את ההחלטה הנכונה. הדפסה של כרטיסי הביקור שלכם היא אחד הדברים החשובים שתעשו עבור העסק שבחיתוליו, ועל כן חשוב לבחור נכון ספקים אלו.

עלות הנפקה של כרטיס ביקור הדפסה והפצה

למרות מה שנהוג לחשוב, כיום, עלות הנפקה של כרטיס ביקור הדפסה והפצה היא איננה יקרה כלל וכלל, והיא אף מותאמת לכל כיסעלות הנפקה של כרטיס ביקור הדפסה והפצה היא איננה יקרה בדרך כלל והיא אפילו מותאמת לכל כיס ולכל תקציב ולכל תקציב. חשוב להבין שמאחר שישנו ריבוי גדול במיוחד של אופציות בתחום זה, לא ניתן להצביע על מחיר אחיד בנושא ההנפקה וההדפסה. אך עם זאת, בהחלט ניתן למצוא מגוון רחב של מחירים שלחלוטין מתאימים לכל כיס ולכל תקציב. החל מעסק מתחיל אשר אין באפשרותו תקציבים רבים ומנופחים ועד עסקים מתקדמים ופעילים אשר מעוניינים להחליף את עיצוב כרטיס הביקור הנוכחי שלהם.

כמובן שיש להבין שככל שנבחר באופציות רבות יותר- כך המחיר יהיה גבוה יותר. כך גם לגבי תכונות כרטיס הביקור, ככל שתכונות אלו שיבחרו על ידכם יהיו משודרגות או מבוקשות יותר, כמו למשל- הטבעת זהב, כך תהיה ההדפסה יקרה יותר.

חשוב לציין בעניין זה, שחשוב כן להיוועץ באנשי מקצוע טרם הנפקה של כרטיס ביקור הדפסה והפצה. זאת מאחר, שאיש מקצוע בתחום העיצוב וההדפסה יוכל לתת לכם ייעוץ מדויק, אשר ייקח בחשבון את השפה שלכם, מי שאתם כבני אדם ובעלי עסק ואת אופי העסק עצמו. וכך, מיתוג העסק לכדי לוגו וכרטיסי ביקור יהיה מדויק וראוי יותר ואפילו מיוחד יותר.

מהם הפרטים שכל כרטיס ביקור צריך לכלול?

כבעלי עסק, כאשר אנו מחליטים על הנפקה של כרטיס ביקור הדפסה והפצה, החשוב ביותר הוא לכלול את פרטי ההתקשרות שלנוחשוב לציין בעניין זה, שחשוב כן להיוועץ באנשי מקצוע טרם הנפקה של כרטיס ביקור הדפסה תחילה. ביניהם שמנו הפרטי, שם החברה או המותג, תיאור התפקיד שאתם מבצעים, השירות שאתם מספקים. וכן מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת אתר אינטרנט אם ישנו כזה, כתובת המשרד או החברה. כמובן שאלו הפרטים הטכניים והחשובים ביותר, ותמיד ישנם פרטים נוספים אותם ניתן להוסיף, כפי רצונכם.

חשוב להבין שבהנפקה של כרטיס ביקור החשוב ביותר, מעבר למיקום הפרטים הטכניים הוא גם הענקה של סטייל מדויק ויצירתי וייחודיות המשתלבת במדויקת עם משלח ידכם ומי שאתם. כך שהקהל יוכל לקבל את הרושם המדויק ככל האפשר למי שאתם ולשירות שאתם מעניקים עוד טרם הפגישה עמכם.

הנפקה של כרטיס ביקור הדפסה והפצה היא כאמור אחת הדרכים הראשוניות להגיע לקהל הפוטנציאלי שלכם. וכמו כן, גם אחת הדרכים המשלבות יצירה וטאץ' אישי משלכם, שיעניק את הרושם הראשוני הראשון בעיני קהל זה. עקב כך, הוא לחלוטין אחת משיטות השיווק הוותיקות והיעילות ביותר. על כן, ההמלצה שלנו היא להשקיע בהנפקת כרטיס הביקור שלכם, ולא להקל בכך ראש. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולבחור את דרך היצוג האולטימטיבית ביותר לעסק שלכם.

כרטיס ביקור נהג מונית- אלו פרטים חשוב לכתוב
ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>