כרטיסי ביקור דיגיטליים – מי קהל היעד

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

יצא לך לראות כרטיסי ביקור דיגיטלי איכותי וגם לך יש רצון להציג את עצמך במקצועיות כזו? היום מדובר על הפלטפורמה הנוחה והמשתלמת ביותר להציג את עצמך באמצעות הרשתות החברתיות, ומי שידע לעשות זאת נכון ייהנה מקהל לקוחות שהולך ומתרחב. אז מהו כרטיס הביקור הדיגיטלי, מה הוא צריך לכלול ומי בכלל זקוק לו? הכנו עבורך מדריך מקוצר. 

 

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי? 

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא דף דיגיטלי ובו פרטים מלאים של המחזיק בו, כולל פרטי התקשרות ואפשרות ליצור קשר ישירות מהדף. היום כבר לא נעשה שימוש בכרטיסי הביקור הסטנדרטיים, שכן כרטיס הביקור הדיגיטלי מספק אפשרויות פרסום רחבות בהרבה, הוא חדשני והוא מציג את המחזיקים בו באופן המקצועי ביותר. 

 

אילו תכונות יש לכרטיס הביקור הדיגיטלי ומה ניתן לעשות אתו? 

את כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן להטמיע ולהפיץ בכל פלטפורמה דיגיטלית, לדוגמה, בתור תגובה בפייסבוק לשאלות מסוימות ברשת על נותני שירות. אנשים אחרים יכולים לעשות שימוש בכרטיס הביקור ולפרסם המלצות על מחזיק הכרטיס וניתן גם להכניס אותו כמענה אוטומטי שנשלח למי ששולח הודעה לווצאפ. מי שיקבל את הכרטיס יוכל ללחוץ בו על אפשרות להתחיל צ'ט באמצעות הווצאפ או לינק לשליחת מייל או הודעה ולחיצה על כפתור התקשרות ישירה למספר הטלפון. 

 

מה צריך לכלול כרטיס הביקור? 

כרטיס הביקור הדיגיטלי צריך לכלול את שם העסק או נותן השירות, כמה משפטים מתומצתים על הניסיון, מה השירות הניתן, מדוע הוא משתלם דווקא אצל נותן השירות הזה ופרטי התקשרות. רצוי שהכרטיס לא יכלול יותר מדף אחד והוא צריך להיות מעוצב ובעל צבעים מושכים ונעימים לעין. הדף צריך להיות אמין, וכזה שלא ניתן לפרוץ אותו כדי שלא יעשה בו שימוש זדוני על ידי גורמים עוינים, חברת אינפורמט מספקת שירות אבטחת מידע עליו מומלץ לקרוא לעומק כדי להבטיח שכרטיס הביקור יהיה כלי שישרת את העסק לאורך זמן ולא יהווה פלטפורמה לפגיעה בלקוחות בשום צורה או דרך.   

 

מי יוכל להפיק תועלת מכרטיס ביקור דיגיטלי? 

כל בעל עסק שרוצה להציג את עצמו בפלטפורמות דיגיטליות במהירות וקלות יוכל להפיק תועלת מכרטיס הביקור הדיגיטלי. ההשקעה בכרטיס מינימלית, ניתן לשנות בה בכל עת את הפרטים על פי הצורך והשינויים הנדרשים והשימוש בה יכול להיות רחב במיוחד. מי שעושים בו שימוש הם אנשי טכנולוגיה למיניהם, אנשי מכירות, חברות טכנולוגיות וכמובן אנשים שעוסקים במקצועות חופשיים, מיועצות הנקה ועד לכותבי תוכן, מסוכני נדל"ן ועד בונות ציפורניים. 

 

יתרונות השימוש בכרטיס הביקור הדיגיטלי

יש לא מעט יתרונות לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי, אך השניים הבולטים בהם הם האפשרות לעשות בו שימוש לאורך זמן ובתפוצה רחבה במיוחד והחיסכון בעלויות. כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול לשמש במייל, בווצאפ, כתגובה לתגובה אחרת בפייסבוק, הוא יכול להישלח על ידי אחרים ולהיות כהודעה אוטומטית חוזרת, הוא יכול להציג מחירים ולחסוך לא מעט זמן בשיחות עם לקוחות, ואת כל אלה הוא עושה במחיר אחד של הקמת הדף. אין ספק שמדובר על השקעה מתבקשת לעסקים בעידן הדיגיטלי ורצוי לבנות את הדף אצל אנשי המקצוע המובילים בתחום כדי להבטיח את איכותו.

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>