מכונת צילום משרדית – דברים שאנחנו צריכים לבדוק לפני שרוכשים מכונת צילום

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר לכרטיס 1
250 ש"ח לשנה +מעמ לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום
מחיר ל5 כרטיסים
150 שח לשנה
כולל האפליקציה המתקדמת שלנו לשליחת כרטיס הביקור בסיום שיחה בלחיצת כפתור ללא תוספת תשלום

בכל משרד, גדול או קטן, ישנם שורה של מכשירים וציוד חשמלי שהם הכרחיים בשביל שיהיה אפשר לתפקד ולספק שירותים ללקוחות, לעובדים או לכל גורם אחר רלוונטי אשר נדרש לכך. מדובר על פריטים חיוניים שמשרד לא יכול לתפקד בלעדיהם באופן תקין.

אחד מאותם מכשירים היא מכונת צילום משרדית. מדובר באחד הפריטים הבודדים שהחיוניות שלהם כמעט ולא נפגעה במשך השנים. ישנם מכשירים ופריטים שנעלמו מהנוף במקרים רבים, למשל פקסימיליה, בעוד שישנם מכשירים אחרים שהשתנו עם הזמן. לעומת זאת מכונות צילום בהרבה מובנים נשארו חיוניים כפי שהיו בעבר, וכן השתנו במובן הזה שהן הפכו להיות הרבה יותר משוכללות ואיכותיות.

במאמר זה אנחנו נסביר מדוע מכונת צילום משרדית היא חיונית והכרחית עבור כל משרד, גדול או קטן, וכן נסביר כיצד אנחנו רוכשים מכונה בצורה חכמה, הן מבחינת המפרט הטכני שלה והן מבחינת היבטים אחרים. חשוב לומר, ברוב המשרדים סביר להניח שאנחנו נסתפק במכונת צילום אחת. עם זאת, במשרדים גדולים, סביר להניח שנמצא יותר ממכונה אחת ויש משרדים (למשל משרדי עורכי דין גדולים), המכילים חדר עם מכונות צילום שנועדו לשרת את העובדים השונים במקום.

מדוע מכונת צילום משרדית היא חיונית?

גם היום בעידן בו אנחנו יכולים למצוא מדפסות משולבות עם מכונות צילום, אפשר לראות הרבה מאוד משרדים המחזיקים מכונת צילום משרדית בנפרד. יש לכך סיבה והיא החיוניות שיש למכונה בתפקוד המשרד.

בעזרת המכונה אנחנו יכולים לבצע צילומים של מסמכים ותמונות שונות, בין אם זה בשחור לבן ובין אם זה בצבע, בין אם זה בדפים גדולים ומשמעותיים ובין אם זה בדפים קטנים יחסית. להבדיל ממכונת צילום של מדפסת משולבת, הרי שמכונת צילום רגילה מאפשרת לנו לצלם בשלל גדלים על פי הצורך. צריך לציין, שהיום אנחנו יכולים למצוא מכונות צילום עם חיבור לאינטרנט וכן עם פונקציות נוספות שהופכות את השימוש במכונה להרבה יותר אפקטיבי.

 

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים מכונת צילום משרדית?

ראשית, צריך לבדוק את הגודל של המכונה והיכן אנחנו יכולים להציב אותה בשביל שיהיה ניתן להשתמש בה בצורה נוחה. עלינו לקחת בחשבון כמה אנשים אמורים להשתמש במכונה ובאיזו תדירות הם צריכים לעשות זאת.

שנית, אנחנו צריכים לבדוק את המפרט הטכני של המכונה, מה היא מציעה לנו, מה היא כוללת וכיצד אנחנו יכולים לבצע בה פעולות שונות, כולל צילומים בצבעים, צילומים בגדלים, ברזולוציות שונות ועוד.

שלישית, חשוב לדעת איזה שירות אנחנו יכולים לקבל מהחברה ממנה רכשנו את המכונה, אחרי תהליך הרכישה. קרי איזו אחריות אנחנו מקבלים על המכונה, האם יש לחברה מעבדת תיקונים משלה, האם היא יכולה להחליף עבורנו רכיבים במקרה הצורך וכל מה שקשור לתפקוד המכונה באופן סדיר.

 

 

ניווט מהיר בחזרה:
New digital
New digital

כרטיס ביקור דיגיטלי מעולם לא היה קל יותר!
מערכת New digital מאפשרת לבעלי עסקים ליצור כרטיס ביקור מקצועי בקליק! פשוט בחרו מתוך התבניות הקיימות, הכניסו את המידע הרלוונטי על העסק שלכם כולל מספר טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ועוד, שתפו את הכרטיס עם לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים ושפרו את החשיפה שלכם!

עיצוב כרטיס ביקור על ידי מעצבת גרפית מומחית!

רוצים שהמעצבת המומחית שלנו תעצב לכם כרטיס מותאם אישית, עם עמוד וקישור משלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם >>